tineke-new-life.reismee.nl

Welkom op de reisblog van Tineke

Hallo familie, vrienden en bekenden welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Tineke de Graaff

Reacties

Reacties

Elly

Lieve Tineke, wat een leuke Blog heb je gemaakt ..heel mooi en volg ik je en blijf ik graag op de hoogte hoe jij je levensdroom gaat verwezenlijken.
Tot gauw en liefs van mij.

Hi Tineke,

Wat een professionele opzet om te kunnen genieten van jouw droomreizen. Het is overzichtelijk en verbindend. Wens je een plezierige start. Met een enthousiaste groet uit Kaapstad, Grace

Saskia

Lieve Tineke,
Wat een avontuur ga jij tegemoet! Ik vind het heel dapper en super inspirerend dat jij jouw verlangen gaat volgen en ik volg jou graag!

Liefs, Saskia

roos

Nogmaals super stoer!! Genietze.... <3 Roos

Agaath

Mooi om jou te kunnen volgen op je reizen. Ben alvast benieuwd naar al je nieuwe ervaringen.

Agnes

Heel veel succes met je nieuwe leven.
Enjoy
Agnes

Anja

Hallo Tineke, Ik ben benieuwd naar je avontuurlijke verhalen en foto's.
ik wens je heel veel geluk met alles wat je te wachten staat. Liefs anja

Anneke

Lieve Tineke, wat een prachtig avontuur, we gaan we zeker volgen. heel veel succes!
Liefs Anneke

Joke

Lieve Tineke,
Ik ga je graag volgen op je avontuurlijke reis. Succes en liefs van Joke

Moos

Ben zo benieuwd wat jij allemaal gaat beleven de komende jaren. Ga je volgen en wie weet komen we elkaar nog ergens tegen. Liefs Moos

Lyda Bank

Wat leuk dat je dit doet, ik ga je volgen! Succes .. groetjes Lyda

Jeannette

Tineke, wat een mooie naam voor je nieuwe "huis."
Nu ga je in the "Sunlight" je toekomst tegemoet, als dat niet zonnig is!
Heel veel geluk!

Tonny

Wauw Tineke, je bent zover.
Het nieuwe leven is begonnen!
Zo prachtig, dat jij dit gaat ervaren.
Ik denk aan jou en ben heel erg benieuwd naar al de verhalen.
Geniet maar lekker hoor. Je hebt het verdiend!
X

José Schuurman

Fijn dat je reis zo lekker vlotjes is gelopen. Door je verslag zit ik bijna naast je. Geniet er maar lekker van.

Onbekende

Wat leuk dit te lezen.

Tineke, verleden is geen zekerheid.
Je leeft in een camper, jij kan als een pelgrim reizen, en alle mooie
sferen van je omgeving opvangen. Veel mensen leven zo, dat ze 1 x per jaar.
Dit gevoel mogen beleven, daarna moeten ze weer een jaar, in de file staan, target halen.
Hoe koud het ook is, de dagen worden langer, en de roep,
van het voorjaar, door de vogels die fluiten, komt dichterbij.
Ik denk zelf, wat is zekerheid, wat is een baan?, wat is een huis?
Ik ben zelf eigen ondernemer, ik reis veel naar het mooie oosten.
Zie veel contrasten tussen arm en rijk.
Dan weer terug. Mij vastbinden op 1 plek, is niet mogelijk.

Ben wel een ex-vriend van inmiddels, van een ver verleden.
Dit soort reizen herken ik in je. Ik zag je opleven met een fietsvakantie.
Doe vooral wat je wil, en spreid je vleugels!
Wens je succes!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!