tineke-new-life.reismee.nl

Overdracht Dolce Vita 42

Mijn nieuwe Reis, of levenspad begint misschien wel vandaag. Vandaag was de overdracht van mijn mooie huis op park Dolce Vita waar ik 21 jaar met veel plezier heb gewoond. Het zal een hele verandering zijn, maar het voelt goed. Even de laatste loodjes, mijn lijf protesteert wel, straks eerst maar eens heerlijk uitrusten in Costa Rica. De nieuwe eigenaar vroeg vandaag aan mij: 'Wat ga je hier het meeste missen?' En dat is natuurlijk mijn poes Kitty, nu alweer bijna 11 jaar mijn trouwe knuffel. Maar ze mag gelukkig hier blijven wonen, dat is veel belangrijker.

Reacties

Reacties

Claudia

Wat ben je toch een held Tineke! ??? Op naar een ander Dolce Vita!

Saskia

Ja nu is het helemaal echt! Leuk om Claudia en Babs even te ontmoeten op de nieuwjaarsborrel. Ik begrijp dat je Kitty gaat missen en wat fijn dat ze op haar vertrouwde plek mag blijven!

Heel veel plezier op Costa Rica en ik volg je!

Knuffel, Saskia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!