tineke-new-life.reismee.nl

Leven in de jungle

Leven in de jungle betekent veel insecten, geluiden, rust, geen of weinig internet, de stroomgenerator gaat aan van 6:00 - 19:00 uur. Dus geen licht of elektriciteit ''s avonds of ''s nachts. Het 'huis' is eigenlijk een hele grote kippenren, houten palen met kippengaas. Echt afschuwelijk hier, dus jammer voor de dame, maar woensdag ga ik hier weg. Ik moet wachten op een boot, woensdag komen er nieuwe vrijwilligers, dan ga ik er vandoor. De vrouw is een knorrig persoon van 70 jaar, niemand deugd in haar ogen. Ik begin met fruit snijden voor de dieren om 6:00 uur ''s ochtends. Er zijn hier 4 spidermonkeys opgegroeid en die houdt ze tegen de regels in als huisdier. Ze lopen los, maar dan kan ik niet alleen naar buiten. Zit ik in mijn kippenhok met de deur op slot omdat de monkeys me kunnen aanvallen. Omgekeerde wereld!!

Reacties

Reacties

Bianca

Je maakt ook echt van alles mee. Wat hebben we het toch goed in Nederland . Zo wil je toch ook niet leven. Het zit je even tegen maar het komt wel weer goed. Groetjes Bianca

Elly

Halleluja Tineke, dit is wel heel erg afzien en terecht dat je daar niet blijft er zijn wel grenzen.
Dus alweer druk aan het zoeken naar een volgend adres waar de voorzieningen toch wel ietsje beter zijn.
Nog even sterkte en hopelijk snel de zegen over wat je achter laat.
Het gaat weer goed komen, daar ben ik van overtuigd.
Liefs xx

Han

Wat erg wegwezen daar. Je kunt beter met je camper op pad. Groetjes van ons

barbara

ja, de camper lijkt me ook beter :-)

Joke

Jemig Tineke, wat een verhaal. Sterkte hiermee en veel geluk met volgende ervaring. Liefs van Joke xx

Jan

Wegwezen daar! Je vraagt je af hoe het 'dat soort mensen' lukt om vrijwilligers te lokken/strikken?
Groetjes en blijf schrijven!

Ina

Goede keuze om de boot terug te nemen. Dit avontuuur Lijkt mij enorm vermoeiend. Wie verre reizen maakt kan verhalen doen. Dat is dan wel weer zo.

Egbert

Wel een kanjer hoor, dat je dat allemaal doorstaat! En je hebt zodoende wel veel te vertellen.......:-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!