tineke-new-life.reismee.nl

Go with the flow...

Elke dag is hier een verrassing! Er worden plannen gemaakt, maar die kunnen nog wel 3 keer veranderen. Ik pas me maar aan en zie wat ik kan betekenen die dag. Een goede les in loslaten en niet teveel plannen. We zijn zo gewend om een plan te hebben, of dat beter is? Lea haar man belde vanochtend om 6:00 uur, of ze hem over 20 minuten kon komen ophalen van de boot. Hij kwam gereedschap ophalen om mee te nemen naar de klus aan de overkant waar hij 7 huizen aan het bouwen is. Ze rijdt de hele dag van hot naar her. Deze ophalen, een ander wegbrengen. Gisteren na het ziekenhuis bezoek reden ze het hele eind weer naar huis. De onderzoeken waren goed, wel hoge bloeddruk, hoog cholesterol en verhoogde suikerwater. De diagnose van de neuroloog was een depressie. In mijn ogen een vreemde diagnose, hij lijkt overwerkt, teveel problemen, maar depressie? Hij heeft pillen ervoor gekregen, maar dat wist hij niet...

Dit weekend ben ik van plan naar de andere kant van het schiereiland te gaan, Drake Bay. Dat ligt aan de Pacific ocean, mooi snorkelen daar. Verder maar niet te ver vooruit plannen, alles kan veranderen!

Momenteel zit ik aan het strand op mijn favoriete plekje. Maar ik word opgegeten door de 'noseen', mini mugjes. Noseen genoemd, omdat je ze haast niet ziet.

Spaans is een lastige taal, maar ik begin al aardig wat woordjes te leren. Kleine gesprekken met handen en voeten, ze zijn ook goed gehumeurd, dus we lachen ook veel. Of misschien lachen ze me wel uit :-)). Mij noemen ze vaak la Senora, vind ik wel sjiek klinken!

Reacties

Reacties

Agaath

Loslaten, een goede les.
Veel plezier met snorkelen, daar kunnen die muggetjes niet bij, toch?

Maria

Lijkt me lastig genieten met die mugjes, maar wat Agaath zegt klopt wel... duik maar lekker onder water met je snorkel... Kun je ook foto’s onder water maken?

Marjan

Bedankt voor je mooie verhalen! Blijf vooral genieten!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!