tineke-new-life.reismee.nl

Pas op de plaats..

Tijdelijk geen reisverhalen meer op mijn blog te lezen, ik ben nu weer veilig thuis in Nederland. Ik ga de camper in orde maken, vanaf mei ga ik daarmee op pad. Het plan is te gaan reizen door de UK, eerst Engeland, Ierland, dan naar de Schotse hooglanden. Het lijkt me prachtig om door de oude historische landerijen te toeren en de prachtige kastelen te bezoeken. Een tip gelezen voor vrije camperplaatsen via 'Brits Stops', kost alleen een lidmaatschap van 49 euro per jaar. Sticker op de ruit en dan een gratis overnachting, dat komt toch maar weer op mijn pad?.

Andere tips voor mijn bezoek aan de UK zijn ook welkom uiteraard. Of tips m.b.t de overtochten met de ferry's.

Vanaf mei ga ik mijn verhalen weer op deze blog zetten. Hopelijk vinden jullie het leuk om me opnieuw te volgen en te steunen op de moeilijkere dagen!

Reacties

Reacties

Brigit

Hoi Tineke.
Wat goed dat je er weer bent.
Even een time out voor je! Lekker hoor.
Ik vond het heerlijk om je verhalen te volgen en ik hoop zeker dat je je volgende avontuur weer met ons wil delen.

Donna

Hi vriendin miss jou hier in Peurto Jimenez die plek is nou baie still,ek gaan ende van die maand Panama toe.wanner gaan jy op jou journey.dir gaan so lekker wees.geniet die naweek.Donna

Bianca

Fijn dat je weer in je vertrouwde omgeving bent. Je bent weer een hoop ervaring rijker. Heerlijk dat je weer nieuwe plannen , maakt alle tijd van de wereld.
Geniet van het heerlijke voorjaar.

Han

Tips voor de Ferry's kun je van de camperclub krijgen. We blijven je zeker volgen groetjes van ons en tot ziens.

Jacqueline van Westerloo

Dag Tineke, welkom thuis. Ik heb genoten van je avonturen. Super. Schotland, ooit geweest.......ca. 25 jaar geleden. Fantastisch mooi land. In die tijd veel kastelen bezocht, waren toen nog bewoond. Spontaan kwamen we daar ook doedelzakspelers op straat tegen. Helemaal in het uiterste Noorden ligt John O'Croats. Vernoemd naar een Nederlander, John de Groot. In 1496 had hij het veerrecht tussen Schotland en de Orkney Eilanden. Denk niet dat je het vaak eet maar soms denk je lekker 'een patatje'. Maar dat valt heel erg tegen, ze doen er en scheut azijn over heen. Gruwel gruwel brrrr. Maar smaken verschillen en zij vinden het fantastisch. Veel plezier met het inrichten van de camper en tot schrijfs.

Anneke

Hoi Tineke, welkom in het zonnige Nederland. Lijkt me prachtig je volgende reis door UK. Wij zijn jaren geleden in Ierland geweest en hebben daar gewandeld....een van onze mooiste vakanties.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!