tineke-new-life.reismee.nl

Engeland 1e dag

Vanochtend vertrokken uit België naar Duinkerken, Frankrijk voor de overtocht naar Dover. Goed op tijd vertrokken, ik was prima op tijd. Tussen alle grote vrachtwagens in stond ik daar te wachten op het sein door te rijden, de ferry op. Vooraf worden alle wagens goed gecontroleerd op verstekelingen. Ook mijn camper werd van binnen en buiten gecheckt, alle kastjes en luiken moesten open gemaakt. Wel een veilig idee, stel je voor dat er iemand de auto insluipt. De ferry is enorm groot, 5 etages met auto,'s, motoren, vrachtwagens, campers en caravans. Een hele stabiele ferry overigens, een rustige overtocht, ondanks de harde wind. Wel scheen de zon vandaag, een groot gedeelte van de tijd kon ik op het dek zitten.

Links rijden, niet vergeten! Vooral de rotondes zijn goed opletten geblazen. Ik zei het als een mantra steeds hardop, links rijden, links rijden... Vooral als de vermoeidheid komt vergt het enige concentratie.

Een prachtige camping gevonden in district Kent, heel mooi gelegen tussen veel groen met grote plaatsen. De weg ernaartoe was wel pittig, zo'n smal weggetje met hoge heggen erlangs. Niet harder dan 30 km per uur gereden. Het is hier een uur vroeger dan in Nederland, nog even acclimatiseren dus. Lekker gedouched, geen extra kosten, ook stroom en water gratis, 13 pond per nacht. Nu lekker bijkomen van de reis..

Agaath

Knap gedaan. Nu genieten van al het moois in Engeland.

Tonny

Zó stoer! Geniet!!!

Anja

Veilig overgekomen gelukkig. Geniet ervan. Fijne vakantie.

Brigit

Hoi Tineke, zo dit geeft je toch wel een goeie boost he!!
Je nieuwe camperleven is goed gestart.
Héél veel rust, plezier en vrijheid!!

Anneke Buskermolen

Veel plezier daar en blijf links rijden.
Wil jij ons e-mail adres veranderen in: cokenanneke@ziggo.nl
We hebben onze zaak verkocht en het oude e-mail adres werkt binnenkort niet meer.
Groetjes, Anneke

Bianca

Goed gedaan wel pittig hoor links rijden.
Veel reisplezier.
Groetjes Bianca

Maria

Een bandje om je linkerpols? Het is effe wennen, ook wanneer je van zo’n smal weggetje op een grotere weg terechtkomt. Ik herken het met de rotondes. Veel zon en fijne contacten gewenst! ?