tineke-new-life.reismee.nl

Winter in Holland

Brrr, de temperatuur ligt rond het vriespunt bij mijn aankomst in Nederland, even wennen na Spanje. Afgelopen woensdag ben ik na een 2 uur durende busreis, paar uurtjes wachten en 2 uur vliegen vanaf Barcelona, veilig aangekomen. Mijn voormalige buurman Thomas haalde me op van Schiphol en momenteel verblijf ik op Dolce Vita. Ik ben nu de buurvrouw van mijn voormalige woning . Straks op de koffie in 'mijn eigen huis'. Thomas heeft een appartement in zijn tuin gebouwd, compleet met keuken, badkamer en een lekker bed. Zo leuk, want ik had veel spullen aan Thomas en Nataly gegeven, was ik alweer vergeten. Nu lig ik onder mijn eigen dekbed, de yoghurt staat in mijn eigen koelkast en het is lekker warm vanwege mijn kacheltje. Zo dankbaar dat ik hier mag logeren, kan ik iedereen op het park en vrienden, familie en collega's bezoeken. Van de oude Toyota heb ik ook de sleutels gekregen, waar vind je nog zulke lieve vrienden?

Donderdag koffie met zelfgebakken appeltaart bij vrienden op het park. Gisteren gezellig met 2 nichten afgesproken en in de middag naar andere vriendin geweest. Allemaal gezellige dingen, dat zijn hartverwarmende ervaringen na de laatste eenzame dagen op de Finca in Spanje. Morgen een leuk uitje met mijn moeder, die is blij dat ik weer veilig in het land ben.

De kerstversiering en lichtjes zijn overal volop aanwezig, echt veel meer verzorgd dan in Spanje. Daar hing het ook wel, maar veel plastic en kitscherig. Het ziet er allemaal erg vrolijk uit, een leuke thuiskomst in deze periode. Volgende week ga ik naar een van mijn zussen, ook samen genieten van mooie muziek. We gaan naar het Weihnachts Oratorium van Bach, ik verheug me er nu al op.

Reacties

Reacties

barbara

Lieve Tineke,
ik wens je hele fijne feestdagen en een gelukkig 2019!
Barbara

Gonda

Geniet Geniet ervan de komende tijd....voor straks ...gezellige feestdagen en alvast een heel goed 2019

Anja

Lieve Tineke,
Fijn dat je weer thuis bent. Wij wensen je een hele fijne tijd in Nederland.
Hele fijne feestdagen en een gezond 2019.

Lida

Tineke wat fijn dat je zulke fijne vrienden hebt geniet van de gezellige dagen hier.
Ik heb genoten van je mooie verhalen.

Doortje

Fijne feestdagen Tineke.
Ik geniet van je reisverslagen en ben benieuwd naar je avonturen in 2019

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!