tineke-new-life.reismee.nl

Gelukkig Nieuwjaar!

Lieve lezers, ik wens jullie allen een heel mooi, gezellig, avontuurlijk maar vooral gezond 2019! Alle plezier begint met onze gezondheid, daarom opnieuw gezonde voornemens: Gezond eten, voldoende bewegen en weinig stress. Het reizen brengt wel enigszins spanning met zich mee, dat zal ik toegeven. Wat ik vooral nog steeds lastig vind, dat ik geen eigen plek meer heb. Dat gevoel valt af en toe weg, maar is deze winter wel weer aanwezig. In de winter in de camper verblijven vind ik niet echt comfortabel. Voor 2019 hierom een extra wens, een leuke plek vinden, welke als thuisbasis kan fungeren. Wie weet, loop ik tegen een Tiny House of een vakantiewoning aan ergens in de natuur?

Ik heb heel gezellige feestdagen gehad met mijn familie en vrienden, dankbaar voor alle gastvrijheid. Samen met mijn moeder ben ik naar een voorstelling geweest van de Zandtovenaar in de kerk in Nieuwveen. Zijn 2 dochters zongen prachtige kerstliederen en Gert van den Vijver maakte daar prachtige taferelen bij in het zand. Na afloop gingen we hem groeten, vooral moeder is nl al jaren een trouwe fan. Elke uitzending op TV kijken we wel. Hij kwam bij moeder zitten en een leuk gesprek kwam op gang, moeder is helemaal 'verliefd', leuk toch?

Momenteel ben ik bij mijn zus Maria in Niehove, Groningen. Het was hier redelijk rustig, op het carbid schieten na, dat is een traditie op oudejaarsdag hier in het noorden. De harde knallen vond ik wel heftig, poezen ook bang, die slopen door het huis. Deze week gaan we schaatsen met de kleinkinderen van Maria, wel suf, liggen mijn schaatsen nog in Dolce Vita. Dan maar een stel huren op de baan..

Volgende week ga ik terug naar Driebergen, mag ik in het huis van zus Agaath. Die gaan heerlijk een weekje naar de zon, met dochter, schoonzoon en kleinkind Sanne.

Reacties

Reacties

Han

Hallo Tineke , wij wensen jou een fijn en gezond 2019 . Hopelijk vind je een vaste plek om
te wonen als je in Nederland bent.
Misschien dat je in Almere een plek vind voor een Tiny huis daar zijn ze er wel actief mee.
Ook de gemeente de Ronde venen was er sprake van om een plek te vinden voor een dergelijke
woonvorm. Groeten van ons.

Irene

Hallo Tineke ,ook wij wensen jou een gezond 2019 toe .Zelf reisden wij ook veel.Maar in 2018 hebben wij onze caravan weg gedaan en nu achter af hebben we al spijt. We zijn aan het sparen voor een camper. Tineke ik hoop dat je gauw een thuis plek zal vinden maar dat gebeurt wel , bedank dat ik op je blog mag komen groetjes Irene.

Christa

Wat leuk om te lezen en wat schrijf je leuk.
Wens je alle goeds toe in het nieuwe jaar en hoop voor jou dat je een leuk huisje vind en dat er een leuke hond op je pad mag komen.
Groetjes.

Bianca

Fijn dat je zo'n grote familie hebt en daar terrecht kunt. Een eigen plek is altijd beter. Je hebt weer wat geleerd. Er komt vast wel weer wat op je pad.De engelen zijn je goedgezind. Lieve Tineke voor jouw wens ik een geweldig jaar toe met veel reizen door europa en levensvreugde.
Alles komt uiteindelijk weer goed.
Lieve groet

Joyce

Hallo Tineke, Ook voor jou de allerbeste wensen voor 2019! Ik hoop dat je komend jaar een fijn stekje zult vinden als uitvalsbasis. Maar vooral gun ik je dat je thuis blijft bij jezelf, waar je ook bent. Ik wens je weer mooie reizen toe en kijk weer uit naar je leuke verhalen.
Warme groet,

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!