tineke-new-life.reismee.nl

Camper opgehaald vanuit Friesland

Vandaag de camper gehaald, met de trein naar Wolvega in Friesland gegaan. Een reis van 2,5 uur, maar ze reden goed op tijd. Dat was even spannend na de storm van gisteren! Eigenlijk zou ik gisteren de camper ophalen, maar vanwege de storm heb ik het een dag uitgesteld. Een hele goede uitleg gehad, want oh er gaat een nieuwe wereld voor me open. Er valt nog veel te leren, voordat ik een echte 'camperaar' ben. Ze hebben op mijn verzoek een zonnepaneel gemonteerd, een achteruitrij camera en een waterfilter geplaatst. En ja, toen was het even spannend, de eerste rit naar huis. Maar even wennen aan de breedte, daarna ging het goed. Veilig thuis gekomen, nu kan ik de camper gaan inrichten, leuk!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!