tineke-new-life.reismee.nl

Costa Rica 1ste dag

Eindelijk, de dag van vertrek is aangebroken! Er was een hoop te regelen voordat mijn huis leeg was, alle spullen uitgezocht, alle abonnementen opzeggen enz... Donderdag de 25e afscheid van mijn werk, wat was het mooi. Zo dankbaar dat ik na een jaar thuis alle collega's gedag kon zeggen. Lieve, bemoedigende woorden, mooie bloemen en een heel 'reispakket' mogen ontvangen. Echt ontroerend allemaal.

De reis naar Costa Rica is prima verlopen, goede vluchten, geen vervelende opstakels gehad. Een taxi bracht me naar de mooie bestemming guest house Guaria at Finca Isla. Een oude cacao plantage, omgebouwd naar een kleine B&B, 4 kamers. Ingrid en Josh beide boven de 65 jaar, runnen de B&B. Ontzettend hartelijk ontvangen, midden in de natuur, 2 honden ook al vrienden mee gemaakt. Een luiaard hangt hoog in de boom, ongelooflijk hoe de dieren in een zwiepende boom uren kunnen hangen en eten. Vanuit mijn stoel kan ik de kolibries van bloem naar bloem zien vliegen. Vannacht heeft het geregend, dus alles ruikt heerlijk fris.

De dag ligt nog voor me, een hoop te zien hier. Gisteren 3 ananassen gekocht, de kop moet ik planten van Ingrid, daar groeit een nieuwe plant van. Zo kan ze me altijd herinneren zegt ze.

Reacties

Reacties

Willy

Wauw Tineke , je hebt DE stap gezet . Geweldig goed van jou ! Ik wens je heeeeel veeeeeel genieten van alles wat je tegen komt en mag beleven . Ik blijf je volgen . Lieve groetjes Willy ?

Nataly

Keep on sharing on facebook, so we can get the updates!! kusjes!!

Elly

Wat fijn om te mogen lezen dat het genieten is begonnen Tineke. En laat het mooie nu maar allemaal binnen komen, lichaam en geest hebben overuren gedraaid de laatste maand. Ik geniet mee van je verslag en mooie foto’s. ?

Doortje

Na een hectische tijd van veel regelen nu genieten van het prachtige Costa Rica !
super fijn om je op deze manier te mogen volgen. ?

Agnes

Klinkt goed hoor. En mooie foto's.
Heerlijk lijkt het mij daar.

Joyce

Wauw Tineke, wat vind ik je een stoere sterke vrouw! Dat je deze stap hebt durven zetten.
Ik wens je heel veel plezier en ga je met belangstelling volgen. Geniet van je tijd in Costa Rica.
Dikke knuffel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!