tineke-new-life.reismee.nl

Van Natuur naar Cultuur

Het mooie Snowdonia National Park achter me gelaten, een lange rit richting boerderijcamping 'Hidden Corner', vlakbij Liverpool. Alleen in Snowdonia park kun je al 3 weken verblijven, zoveel te zien en bezoeken. Een dagje naar het strand geweest, zelfs gezwommen. Die dag was ik samen met een Roemeense vrouw, die werkt op de camping, tevens een B&B. We hebben een mooie galerie bezocht en de kerk aldaar, een heel gezellige dag. Zaterdag ben ik verder gereden naar huidige standplaats. Zondag heb ik een bezoek gebracht aan Liverpool. Dat was weer even schakelen, de drukte en vele mensen in de stad. Een dag in de stad is vermoeiender dan 4 uur wandelen naar de watervallen. Liverpool is de stad van De Beatles, vele bezienswaardigheden verwijzen naar deze legendarische muzikanten. In het museum was veel te leren over de handelstad Liverpool en de geschiedenis van Engeland. Die waren in het verleden, net zoals de Hollanders, ook over de hele wereld verspreid. Een leerzame dag was het, fiets mee op de heenreis in de trein en terug fietsen door de drukte heen.

Het is een heerlijk rustige camping die de naam 'Hidden Corner' eer aandoet, hij ligt aan een doodlopende weg, kippetjes en paardenstallen. Hier staan mijn camper en fiets wel veilig voor de aankomende 2 weken. Momenteel ben ik op de John Lennon Airport in Liverpool, mijn vlucht naar Amsterdam vertrekt om 17:05 uur. Komend weekeinde hebben we een zussendag in Drente, ik heb 6 zussen, waarvan er een vanuit de hemel zal toekijken. Ik kijk ernaar uit, het wordt vast gezellig en de weersvoorspelling is opnieuw heel goed! Morgen mijn moeder bezoeken en ik kan logeren bij vriendin en zussen, heel lief allemaal. Wat een heerlijk vooruitzicht..

Reacties

Reacties

Anja

Welkom terug in Ned. Veel plezier met de zussen dag

Bianca

Heel veel indrukken heb je te verwerken en de natuur is beter dan de drukke stad.
Leuk verhaal en mooi dat je zussendag gaat vieren.
Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!