tineke-new-life.reismee.nl

De koffers weer gepakt

Terug naar mijn mobiele huis op wielen. Morgen, maandag 1 april om 6:00 uur vertrekt mijn vlucht naar Barcelona. Vroeg opstaan dus, vooral nu de zomertijd is ingegaan. Uiteindelijk ben ik zo'n 3,5 maanden in Nederland gebleven. In de koude, natte winter, dat viel me wel enorm tegen. Het natte klimaat blijkt niet zo fijn voor mijn ledematen te zijn. Maar ik denk dat iedereen wel verlangd naar de lente. Verleden week hadden we al een paar mooie dagen, dat was genieten. Ik ben heel benieuwd hoe ik mijn camper zal aantreffen, deze heeft al die tijd buiten gestaan. Ik ga er met een dubbel gevoel naar terug, het blijmoedige gevoel is een beetje verdwenen. Hopelijk warmt de Spaanse zon me weer snel op en ontdooit die de kilheid in mijn lijf.

De weken zijn wel snel voorbij gegaan, ik heb bij mijn zussen en vriendin gelogeerd en op 2 verschillende huizen met hond gepast. Hierbij nogmaals heel veel dank voor de gastvrijheid en de gezelligheid. Ondanks het slechte weer heb ik een gezellige tijd achter de rug. Vandaag mijn moeder van 96 jaar gedag gaan zeggen, daar kwam wel een traantje bij vrij. Ook mijn zussen en zwagers gedag gezegd en een laatste nacht bij mijn vriendin. Vanaf nu ben ik opnieuw op mezelf aangewezen. Vaste plannen heb ik niet, eerst aldaar weer even wennen.

Straks vroeg naar bed, de taxi rijdt om 03:30 uur voor, hopelijk slaap ik nog een paar uurtjes.

Ik zal jullie weer regelmatig via de blog op de hoogte houden van mijn avonturen. Inmiddels staan er 99 personen op mijn mailinglijst. Of iedereen mijn verhalen leest, dat weet ik natuurlijk niet. Ik kan wel zien hoe vaak een verhaal gelezen is, maar niet door wie. Sommige verhalen worden vaker dan 110 x gelezen, dat stimuleert me wel om te blijven schrijven.


Reacties

Reacties

Babs en Claudia

Goede reis Tineke, op naar de zon! We lezen weer met veel plezier mee.

Lex

Een goede vlucht morgen vroeg. En hopelijk een goed weerzien met de camper. Dat het tot een mooie reisbestemming mag komen!

Ineke

Alle goeds Tineke. Groet van Ineke. Je weet wel Ineke van de Tineke & Ineke T58 club. ?

Brigit

Daar gaat ie weer Tineke!!! Zet hem op he en geniet er maar weer van hoor?

Andrea

Goede reis, Tineke en veel plezier!

Lida

Goede reis tineke je gaat vast weer mooie dingen meemaken en ik lees graag mee.
Het gaat je goed.

Doortje

Hoi Tineke,
Ik ben 1 van die 99 volgers en lees met veel plezier en interesse je verhalen.
Super stoer wat je allemaal aan het doen bent !
Goeie reis ?

Hedwig

Hele goede reis en geniet straks weer van je huisje op wielen. Het wordt vast heerlijk. En ja, kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent wie je berichten lezen. Ik zag je het laatst bij de klank sessie. Weet je dan wie ik ben? Ik volg je verhalen met veel belangstelling en vind dat je heerlijk schrijft, dus zie graag je bericht in de mailbox dat je weer een verhaal voor me hebt. lieve groet en alle goeds Hedwig

Anja

Lieve Tineke , goeie reis ! Dapper hoor !
Ik wens jouw een fantastische tijd ✨
Mooi om jouw verhalen te lezen , ga er
vooral mee door ?

Peter

Fijne reis Tineke!

Gonda

Goede reis Tineke en een hele mooie tijd gewenst..... ik vind het altijd fijn om mee te lezen hoe het met je gaat....lijkt me ook niet makkelijk om afscheid te nemen...maar eenmaal weer op pad hoop ik dat je je draai weer snel vindt.

Grace Zonneveld

Een hele goede reis met veel inspirerende momenten x.

Bianca

Zo snel gaat de tijd en nu ben je weer in Spanje voor nieuwe avonturen. Geniet van de dag die komen gaat . Heel veel rijplezier ????‍♂️

Christa

Wens je fijne tijd toe met mooie inspirerende momenten. En dat je mag vinden wat je zoekt. Lieve groet

barbara

vertrouw op jezelf!!

Joyce

Inmiddels alweer een paar dagen in Spanje, hopelijk doet de zon je weer goed.
Ik wens je weer een mooie tijd vol liefde, warmte en verwondering. X Joyce

Egbert

Maak er weer wat moois van en geniet, Tineke!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!